miercuri, 21 mai 2008

Bebo a fost preluat de AOL


AOL a anunţat că a încheiat preluarea Bebo, o reţea de socializare destinată adolescenţilor, care are mare succes în Marea Britanie. Bebo va deveni cea mai importantă piesă a diviziei People Networks, de la AOL.


Joanna Shields, Chief Executive la Bebo, va fi preşedintele noii divizii, potrivit lui Ron Grant, President şi Chief Operating Officer la AOL.


„Odată cu adăugarea Bebo şi crearea People Networks, AOL ocupă o poziţie unică pe piaţa media de socializare, oferind o experienţă mai personală pentru clienţi şi o modalitate mai bună pentru cei care îşi fac reclamă, să îi atragă”, a spus Randy Falco, Chairman şi Chief Executive la AOL.


Achiziţia Bebo plasează AOL pe locul al treilea pe piaţa de reclamă, editare şi reţele sociale. „Spre deosebire de alte reţele sociale, care s-au străduit să dea valoare site-urilor fără să afecteze experienţa utilizatorilor, Bebo a creat un mediu care le permite celor care fac reclamă, brand-urilor şi companiilor media, să se implice în conversaţii pline de miez şi relevante cu utilizatorii”, a spus Grant.


Printre primele sarcini pentru Bebo se va număra integrarea sa cu sistemul de mesagerie instant de la AOL, chat-ul şi platformele e-mail, a precizat compania. AOL intenţionează să le permită utilizatorilor Bebo să îşi combine profilele cu sistemul de mesagerie instant AOL, astfel încât să poată folosi ambele servicii, fără a fi nevoie să se înregistreze de mai multe ori. Potrivit companiei, AIM are 30 de milioane de utilizatori în întreaga lume, iar ICQ, un alt serviciu IM de la AOL, are 28 de milioane de clienţi.


Alte achiziţii recente care vor fi integrate în serviciile People Networks de la AOL sunt Goowy Media şi Yedda.


AOL intenţionează să promoveze programele originale ale Bebo, precum „KateModern”, „Sofia's Diary” şi „The Gap Year”. Bebo, pe de altă parte, va folosi muzica şi conţinutul de divertisment de la AOL. Afişarea de reclamă va reprezenta un mediu important de promovare pe Bebo, care a avut succes în integrarea promovării brand-urilor în programe, potrivit AOL.


AOL a anunţat încă din martie planurile de a cumpăra Bebo, care are 42 milioane de utilizatori.




Sursa: Google News

Niciun comentariu: