miercuri, 21 mai 2008

Samsung AMOLED Notebook


Samsung a prezentat un nou concept de notebook ultra-slim cu display OLED. Acesta este primul din lume cu tehnologia OLED, are un ecran de 12.1” cu rezolutie 1280x768 si tastatura touch sensitive.


In viitorul apropiat, Samsung planuieste sa lanseze o serie completa ce contie pe langa diagonala de 12” si diagonalele de 14 si 15.4”Momentan nu avem mai multe detalii legate de configuratii si nici data exacta a lansarii oficiale; Cert este ca va integra cele mai noi tehnologii ale momentului.



Sursa: Samsung

Bebo a fost preluat de AOL


AOL a anunţat că a încheiat preluarea Bebo, o reţea de socializare destinată adolescenţilor, care are mare succes în Marea Britanie. Bebo va deveni cea mai importantă piesă a diviziei People Networks, de la AOL.


Joanna Shields, Chief Executive la Bebo, va fi preşedintele noii divizii, potrivit lui Ron Grant, President şi Chief Operating Officer la AOL.


„Odată cu adăugarea Bebo şi crearea People Networks, AOL ocupă o poziţie unică pe piaţa media de socializare, oferind o experienţă mai personală pentru clienţi şi o modalitate mai bună pentru cei care îşi fac reclamă, să îi atragă”, a spus Randy Falco, Chairman şi Chief Executive la AOL.


Achiziţia Bebo plasează AOL pe locul al treilea pe piaţa de reclamă, editare şi reţele sociale. „Spre deosebire de alte reţele sociale, care s-au străduit să dea valoare site-urilor fără să afecteze experienţa utilizatorilor, Bebo a creat un mediu care le permite celor care fac reclamă, brand-urilor şi companiilor media, să se implice în conversaţii pline de miez şi relevante cu utilizatorii”, a spus Grant.


Printre primele sarcini pentru Bebo se va număra integrarea sa cu sistemul de mesagerie instant de la AOL, chat-ul şi platformele e-mail, a precizat compania. AOL intenţionează să le permită utilizatorilor Bebo să îşi combine profilele cu sistemul de mesagerie instant AOL, astfel încât să poată folosi ambele servicii, fără a fi nevoie să se înregistreze de mai multe ori. Potrivit companiei, AIM are 30 de milioane de utilizatori în întreaga lume, iar ICQ, un alt serviciu IM de la AOL, are 28 de milioane de clienţi.


Alte achiziţii recente care vor fi integrate în serviciile People Networks de la AOL sunt Goowy Media şi Yedda.


AOL intenţionează să promoveze programele originale ale Bebo, precum „KateModern”, „Sofia's Diary” şi „The Gap Year”. Bebo, pe de altă parte, va folosi muzica şi conţinutul de divertisment de la AOL. Afişarea de reclamă va reprezenta un mediu important de promovare pe Bebo, care a avut succes în integrarea promovării brand-urilor în programe, potrivit AOL.


AOL a anunţat încă din martie planurile de a cumpăra Bebo, care are 42 milioane de utilizatori.




Sursa: Google News

AOL lansează o nouă versiune a clientului IM, pentru web


Cel mai nou produs lansat de companie va îngloba un front end total nou, bazat pe Flash, şi posibilitatea de deschidere a ferestrelor de dialog în tab-uri, deşi deocamdată AOL vrea doar să ştie dacă aceste modificări vor fi bine primite de către utilizatori.


AOL susţine că, ţinând cont că este vorba despre prima versiune beta a noului client, unele funcţii vor lipsi. Oricum, aceste funcţii vor fi readăugate în versiunile beta următoare, iar produsul final ar urma să fie lansat în cursul acestui an.


„Deocamdată, vrem să vedem ce cred clienţii despre despre interfaţa bazată pe Flash şi despre noul aspect”, a spus un purtător de cuvând de la AOL.


În acest moment, expedierea şi posibilitatea de a vedea icon-urile prietenilor sunt inoperabile. Utilizatorii sunt avertizaţi că funcţiile legate de accesibilitate nu funcţionează, la fel ca şi opţiunea de a schimba statusul atunci când se autentifică pe AIM din altă locaţie.


AIM Express este destinat utilizatorilor care folosesc mai multe sisteme, sau care preferă să aibă o aplicaţie mai puţin pe sistemul lor, sau care nu se lasă impresionaţi de AIM pentru Linux. Deşi versiunile anterioare aveau nevoie de Java pentru a opera, ultima versiune este bazată pe pe tehnologia Flash, de la Adobe.


AOL a precizat că aplicaţia ar trebui să ruleze cu majoritatea versiunilor Adobe Flash 9, dar le recomandă utilizatorilor să facă upgrade la ultima versiune (pentru Windows, 9.0.124.0).



Sursa: BetaNews

Microsoft vrea sa obtina lapte fara sa cumpere vaca


Microsoft Corp a propus o oferta alternativa companiei Yahoo!, in locul achizitiei integrale a companiei. Aceasta miscare este insa putin probabil sa-l convinga pe miliardarul Carl Icahn, actionar la Yahoo!, a aratat o persoana apropiata discutiilor. Icahn a inceput, de marti, sa faca presiuni pentru inlocuirea conducerii Yahoo! cu directori care vor redeschide negocierile cu Microsoft, precizand ca Yahoo! s-a comportat irational refuzand oferta gigantului software, in valoare de 42,3 miliarde de dolari.


Dupa trei luni de negocieri, Microsoft a renuntat sa mai insiste sa convinga Yahoo! in urma cu doua saptamani, cand conducerea Yahoo! a respins oferta de 33 dolari pe actiune inaintata de grupul software, aratand ca aceasta companie valora cel putin 37 dolari pe actiune.

'Microsoft incearca sa obtina lapte fara sa cumpere vaca si daca ne uitam la trecutul lui Icahn observam ca el nu a fost obisnuit cu asa ceva. Nu doreste sa vada cum Yahoo! este impinsa intr-un joint venture alaturi de Microsoft si nu va fi folosit pentru influentarea Yahoo! sa intre intr-o astfel de afacere', a declarat sursa citata.

Declaratiile Microsoft de duminica s-au referit la faptul ca firma 'a facut o oferta alternativa companiei Yahoo! care implica o tranzactie cu Yahoo!, dar nu achizitia acesteia'. Publicatia New York Times a titrat ca Microsoft si Yahoo! ar putea sa formeze un parteneriat sau un joint venture pentru segmentul de piata cautare - publicitate, pentru preluarea Google Inc, care domina piata cautarii cu o cota semnificativ mai mare decat Yahoo! si Microsoft impreuna.

Yahoo! continua sa discute cu Google Inc despre un parteneriat, iar rezultatul ar putea aparea in aceasta saptamana, potrivit unei surse apropiata subiectului.



Sursa: Reuters / Wikipedia.org